Godkväll!

Hejhej, sitter just nu och spelar lite och kollar på tv. Funderar dock på om jag ska sova men vill ju så gärna se "brottsplats usa" som börjar kl 12.

Såhär har min dag sett ut:
Skola först och sedan va jag hem till pappa och vi åkte till norberg för att städa lite och tvätta och jag har faktiskt pluggat idag oxå!. Sedan vid 4 åkte jag till avesta igen och va med Erik resten av eftermiddagen/kvällen, fick sedan skjuts hem och här sitter jag nu. Japp det va väl sista inlägget för ikväll! Sov gott o dröm sött! :) // Rebecca


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0