Tatueringar!

Dålig upptadering idag.. jaja jag vet. Har verkligen inte orkat.. Min energi idag har gått ut över massa andra saker. 
Sitter just nu och kollar på lite tatueringar (bilder) på google, ååh, så sugen på tatuera mig.. men skulle jag våga? det skulle nog vara värt smärtan.. får väl typ ha musik på högsta volym i hörlurar haha..  nej men får se, va bara e liten tanke som dök upp i huvudet! Jag skulle iaf vilja ha nåt liten, nån text typ.. Vad föredrar ni för tatueringar?
 
 
 
 
 
Sista bilden här ovan, bilden längst ner till höger, tycker jag var rikitgt fin!
Ser dock inte vad det står, men det skulle ju kunna stå vad som helst.
Men mest av allt skulle jag vilja ha en tatuering någonstans på ryggen eller skulderbladet,
alternatvit nacke/axlar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0