Kanonbra helg

hejhej! Ännu en helg har passerat då.. Nu är de väl sådär 6 veckor kvar i skolan innan sommarlovet, lite småstressigt faktiskt då man ska hinna med en massa saker i skolan. Vad har alla gjort denna helg då?
 
Min helg såg ut som så: Fredag: Ja.. kommer fan inte på vad jag gjorde i fredags.. haha men tog nog det bara lugnt. igår till idag så har jag vart mer Erik och Magnus. Kan väl sammanfatta min helg som en kanonbra helg! 
 
Nej nu ska jag väl sova. är sjukt jävla trött, skriver mer imorgon! Godnatt på er! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0