stan och sedan hem :)

 
hej! :)
Om lite mer än en timme drar jag, sandra och Joakim till stan,
en lite shoppingvända, behöver lite nytt och ska även köpa nåt mer
block till skolan, har redan köpt ett ämnesblock och vill ha ett till och inte 
ett likadant.. Sedan drar jag och joakim hem, kanske drar hem till pappa,
och på söndag och måndag ska jag vara barnvakt åt mina småsyskon lovisa och joel. 
 
Skriver mer ikväll om jag åker till pappa där jag har internet förhoppningsvis.
då kan jag visa de jag köpt.
 
ha de bäst! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0