Färga håret nästa vecka?


Godmorgon! Har alla sovit bra? 
Själv så hade jag svårt att somna, låg helt klarvaken i en bra lång stund :/
Kanske ska sluta dricka cola innan man ska sova xD 
Idag så ska jag åka hem, för imorgon bär det va mot stockholm, 
ska på kryssning med familjen! :) 

Sen så åker jag nog ut och är med sandra igen på Måndag :) 
Och då behöver jag inte betala bussen! Bussarna inom kommun
har nämligen då blivit gratis! :D 
Så därför funderar jag på att köpa hårfärg! :P 
Fast vet inte vilken färg jag ska färga det :/
Det lutar nog mot att färga det svart men
har också funderat på rött men det hade jag för
inte så länge sen :p 
 
Ha de bra alla! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0