Imorgon bär det av mot Göteborg! :D

 
hejhej! 
Sitter och längtar ihjäl mig tills imorgon, 06:40 går tåget! :)
Gick upp halv 11 idag, har hunnit med i princip allt som ska göras, 
ducha, tvätta och packa och nu väntar vi bara på att
 torktumlarnen ska blir klar :P 
 
Senare så ska vi in till stan, vi tänkte käka pizza (Y) 
sen så ska jag handla lite nya strumpor o sånt! :P 
Sen så ska vi sova hos syrrans kille och han skjutsar 
hos till tåget imorgon! :) 
 
Så imorgon väntar en lång dag framför oss, 
tåget går 06:40 och är framme vid ca halv 12 :)
4 timmar och 45 minuter tar det och 
med 2 byten, Sala och Katrineholm. 
Det blir mest chill sen när vi är framme hemma hos
Daniella, på lördag blir det väl stan och lite sånt,
på söndag väntar LISEBERG 
och måndag hemresa!
 
Håll tummarna för bra väder bara!
Ha de bäst alla! :) 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0