Vänta Aldrig För Länge, För En Dag Kan Det Vara För Sent...

Hejhej!
Är utråkad och trött..
Borde sova man pallar egentligen inte..
Just nu sitter jag o lyssnar på takidas senaste album :)
Har hänt lite saker idag iaf, var raggarbilsträff i parken, så följde med
mamma och 4 av mina syskon dit.. Är egentligen inte intresserad av bilar direkt,
men ni vet, tidsfördriv.. Och det är ju alltid kul att klä upp sig! :)
Har varit barnvakt, grillat korv och hamburgare och marshmallows :)
Och som jag sa, så är jag ihjäl tråkad!
näe, de va de!
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0