Moppevändor och Kursbetyg

 
Hejhej! 
Haft en riktig bra dag! :)
Har åkt moppe ganska mycket och riktigt kul
var det! :) åkte själv några gånger då inte Sandra ville åka
med när jag körde xD Men annars körde Sandra och jag satt bakom :P
Blir att åka mer imorgon! :D 

Idag kom även mina kursbetyg ut på dexter, fick två st "F" och
väldigt besviken över det men det får jag ta och plugga upp i
tvåan! För jag läste förut att man får komplettera upp kurser där
man inte fått ett godkänt betyg men inte där man redan fått ett
godkänt betyg.. :S ...  Annars är jag ganska nöjd med mina betyg :)
Inga betyg utsatta på spanskan eller svenska, men i svenskan har jag
ett "pm" att skriva och det ska göras innan midsommar! och det
ska bli bra så att jag når upp till ett "C/B" . 

Ha de bäst alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0