Rubrik?

Hellu! :)
Sitter här och känner att man verkligen inte gjort ett dugg idag..
Det är verkligen urtåkigt.. Men på onsdag då blir det att hälsa på min gamla skola med Jessie :)
Samma dag ska jag på mina syskons skolavslutning, sista gången, för sen hamnar de nere på byn :/
Lite tråkigt, är kul att kolla på deras skolavslutningar, man har ju själv gått på den skolan och
det får verkligen än att tänka på hur snabbt tiden går! :P

På söndag blir det kryssning med familjen :)
och nu ska jag fortsätta att lyssna på musik! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0