Saknar klassen från högstadiet


Kan ni fatta hur snabbt tiden går?! Jag börjar 2 året på gymnasiet i höst! 
Det känns som det var igår man började 7:an.. Och så här efteråt,
jag då inser man verkligen hur mycket man saknar högstadieklassen! 
Och tänker man efter, så här efteråt, så gick man på en helt okej skola,
      och de lärare som jag hade, är riktigt bra lärare! 
Kan inte fatta att tiden går så snabbt! Ibland så önskar man
bara att det inte fallet vore så. Som jag sa, jag börjar andra ring,
innan man vet ordet av det så har man oxå tagit studenten!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0