Hej alla underbara läsare! :)

Hejhej! :)
Blev skapligt bra väder idag men dock lite blåsigt, annars helt okej! :)
Har knäppt lite kort idag oxå! :P Sen så var vi över till mormor och åt mat där.
Sen så har vi väl inte gjort så mycket mer.
Min moster har låtit kastrera sina hankatter, men dock så palla jag inte kolla på,
dels pga att jag tycker de är äckligt och sen för att jag tycker det är fel...
Varför tycker jag det då? JO, tänk er, killar, eller tjejer att ni va killar,
skulle ni då vilja tvingas skära av kulorna då?...
Samtidigt kan jag förstå varför men de är inget jag skulle kunna göra.
De va väl de, nu så tänker jag lägga ut lite bilder från idag! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0