Vill Färga Håret..

Godmorgon!
Har funderat lite, och jag vill färga håret..
haha, typiskt mig, färgar tyå håret "24/7" xD
Nej, men har faktiskt inte färgat håret sen påsklovet :P
Men nu börjar jag bli sugen på färga igen :)
Har funderar på blondera, men då vill jag verkligen att det ska bli bra,
och då skulle de behövas göras hos frissan men de är så j*vla dyrt..
och det sliter som på håret..
Men annars har jag funderat på att färga rött eller svart igen :P
Är inte så längesen jag färga rött, så man kanske ska färga svart igen? :P
Eller vad tycker ni? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0