Tiden bara flyger iväg!!

Har ni tänkte på det här med tid? Hur de egentligen går så snabbt speciellet
när man går i skolan.. Den liksom bara flyger iväg.. Känns som man inte
gör något om dagarna! De är fan torsdag imorgon, förhoppningsvis blir de
att vara med sandra i helgen oxå :D Kulkul! ;D Alltid kul att vara med henne! :D

Men imorgon ska jag VERKLIGEN sätta mig ner och plugga! Och lär ta med
mig minst två ämnen hem! Funderar på att börja med historian och samhälls-
kunskapen! :) de är där jag inte har jättemycke rester ,  som jag har i naturkunsakpen! -.-
Nä, de va bara de jag ville dela med mig av! Puss o kram // rebecca



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0