dålig upptadering

hej på er, slänger in ett snabbt inlägg för sitter och pluggar, lilla duktiga jag och har verkligen pluggat idag! men jag har vart lika klantig idag som vanligt! lyckades tappa mitt busskort! så ska kolla i skolan imorgon och fråga om någon har hittat det och lämnat in de, och har jag tur så kanske jag slipper betala 300kr för ett nytt.. vi får väl se.. men inte så kul att lägga pengar på smsbiljetter! så om de inte ligger i skolan så måste jag beställa nytt och då sover jag i krylbo! vilken tur att jag har mamma där, slipper iaf att betala för bussen :) nu ska jag försök plugga lite mer, men känner att jag snart inte orkar nå mer för ikväll. ha de så bra så länge.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0