Stan och pizza med sandra!

Hallå på er! :) Hemma hos mamma just nu, ska med bussen till norberg senare men vet inte riktigt när.. haha! Idag slutade jag vid två och mötte sedan sandra och även joakim kom sedan och mötte oss och sen så gick vi och käka pizza. Sandra följde med hit en stund och sen så inte vidare pepp på att åka 4an.. haha! Vilket jag kan förstå eftersom den är segare än segast! Men det var iaf kul att va! :) Ja det har varit min dag hittills! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, för datan orkar jag inte sitta vid länge haha. Men kanske skriver mer senare när jag kommit hem till pappa.. om jag nu har något intressant att skriva haha! xD Ha de bra nu! Bye Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0