Vilken kväll och hemsk bakfylla!

Hallå bloggen och alla underbara läsare! :) Var ju ute på krogen första gången igår (fredag natt) :P Vi börja dricka hemma hos emelie, prata, hade allmänt skoj, lyssna på musik.. Förfesta kan man väl säga antar jag :P När vi sedan gick så var jag lite full redan.. eller? kanske ganska full då haha xD Självklart gick vi ut på kingen. Dansa massor och där blev en cider till och även en drink.. en drink för mycket kanske? .. haha xD Sen så ska vi inte gå in på nå detaljer haha ;) Jaa.. Hem sedan till syrran igen.. somna nog direkt typ.. Vaknar vid kl 7 och ni kan ju gissa hur jag mådde.. piss!!  Ja, första rikitga fyllan.. alla gör nog misstaget att dricka för mycket första gången! Vilket jag gjorde vilket resultera i en rent ut sagt förjävlig bakfylla!! huvudvärk och massa sån skit.. Ja, detta var min första vända på krogen! Självklart komma jag göra om de men dock dricka lika mycket!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0