Crazy, Stupid, Love

 haha man kanske borde sova nu xP Har kollat på film, och bättre film har jag inte sett på länge! :) "crazy, stupid, love " komedi, drama och romantik :P en ren komedi går ju att se, och en ren dramafilm går oxå att se :P men när det kommer tilll rena romantiska filmer, så är det svårt att hitta en bra film, för de brukar vara så sega i handlingen och det brukar kännas som att det inte händer något.. Men när det är en film där filmen kan klassas inom flera genrer, så är de offtast väldigt bra, och denna kombination är riktigt bra, för den är rolig, det är mycket drama vlket gör att den blir väldigt spännande och den är romatisk! Och vilken tjej gillar inte romantik? :P Så om ni inte sett den så gör de! Ni komma inte bli besvikna! D Faktum är, den har ett imdb-betyg på 7,5 .. Inte dåligt precis! borde vara högre enligt mig! 
 
För övrigt, så är Ryan Gosling (han som spelar Jacob Palmer) för jävla snygg!! hehe xP Men det var faktiskt en slump att jag hitta filmen (har inte sett den innan) , för att jag sökte på Emma Stone, som är med i många filmer, och då hitta jag denna film! :) Vilken tur va :P Nu ska jag sova! Godnatt :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0