Det va den helgen de!

Godkväller på er! Kan ni gissa hur irriterad man blir när ens grejer bara krånglar,  så som min surfplatta bara gör hela jävla tiden... Den vill verkligen inte som jag vill helt enkelt. Men aja, så blir dett när det är skolan som köper in grejerna! Vad har alla gjort denna helg då? :P Jag faktiskt inte gjort någon nytta alls xD och idag har jag bara sett film :P har kollat på zorro, sen så har jag sett de två första harry potter filmerna, älskar harry potter!! :P blir nog att se den trdje snart oxå, om jag inte ska sätta mig ner och plugga?? xD PALLAR INTE, men funderar faktiskt på att ta en sväng till biblioteket efter skolan imorgon, och plugga där :) och då sk jag plugga psykologi, måste göa klart den där uppgiften som skulle ha vart klart förra veckan.. sen så har jag ju även matteprov på tisdag..inget jag har större problem med, men man vill ju ha så högt betyg som är möjligt, eller hur? så det måste ju pluggas det oxå. Ha de så bra nu! Bye Bye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0