En film som jag måste se!!

Hejsan alla läsare! :) Sitter inne i tvrummet, framför pappas 42tums tv :P han har typ kopplat in en dator till den, för att man ska kunna se på film :) Fast får lite ont i ögona, det är så stort och texten blir liten när man sitter så långt ifrån xP Och ni kanske undra hur.. jo, pappa har  ett trådlöst tagentbord och i detta tagentbord finns det en mus inbyggd oxå, så det enda jag använder är detta tagentbordet :P Så vad har alla gjort idag då? :P Gissa vad jag gjorde, kolla på film, ovanligt va? xD Hade prov idag, gick väl sådär, men måste ju säga att jag trodde nog att jag kunnat mer än vad jag verkligen har, därför har jag inte pluggat så värst mycket... Nej, ska väl kolla om det finns någon bra film att se!! :P P.s det finns nu en tvåa av filmen taken, som jag måste se!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0