För trött! Vill bara hem och sova igen!

Godmorgon! SItter och väntar på att min tråkiga lektion ska börjar.. Har ival, webbutvecklning! Boring!
Börjar 20 i 9 och jag hatar såna här långa jobbiga lektioner, denna lektion slutar inte försen 10 över 10,
alltså, 90min (!!) Orkar inte! Sen så har jag matte, lite roligare iaf :) Sedan lunch, och sen bara en lektion.
Idag ska resten av glosorna pluggas in, sen så är de väl en massa annat man ska orka göra! Höstlovet
skulle inte sitt fel nu! Men bara en vecka kvar, så man lär ju hålla ut! Nu börjar jag snart! Ha de bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0