haha.. vilken nytta man gör på lektionen då.. eller?

Hejhej! Sitter på svenskan och gör absolut ingen nytta.. hah! xD Nej, men säriöst! Orkar inte, trött som fan,
särskilt efter igår. Helt slut, fortfarande! Håltimmen om en kvart, då ska jag möta sandra och så ska vi dra
och käka pizza :P var ett tag sen nu hah xP Måste ju nämna att nu har vi flyttat och sov i nya lägenheten för 
första gången igår. Dock så är allt långt ifrån klart. Ska fixa mer i lägenheten senare efter skolan, men innan det måste jag plugga, fullt upp denna vecka, muntligt prov imorgon på sociologin och inlämmning i psykologi tills på
torsdag.. Usch men det är bara att göras. Nejfan, slutar om 10 min.. Ska man anstränga sig lite i sitt arbete kanske?
hah, de vette fan, men ni får ha de bra! Kram Rebecca.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0