håltimme

Hej! Har håltimme just nu, ganska tråkigt faktiskt, vill bara att nästa lektion ska börja, så att jag kan få det där provet gjort och sen åka hem! :) Åker hem till Norberg idag oxå, är man i krylbo och inte har någon att va med, så är det ganska segt faktiskt, så då föredrar jag att va hemma hos pappa, då har jag iaf internet och kan kolla på film, blogga och en massa annat :) Idag tänker jag faktiskt köpa lite gott till mig, är väldigt sugen på cheasecake eller möjligt vis 
ben & jerry glass :P Men ja, får väl se vad jag hittar på, blir iaf att se film när jag kommer hem.. har helt tappat lusten till att plugga :/ Måste men fan man orkar inte, ni fattar!
Ha de bäst! bye bye! :)


Kommentarer
Emelie

Jaa visst verkar den bra!! :D

Svar: JA! jättesugen på att se den! :P
Rebecca

2012-10-09 @ 19:02:54
URL: http://taas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0