HÖSTLOV!! :D

I'M TO HAPPY!! :D hhih :P Hänt massa kul idag.. eller ja, lite iaf :) Först imorse va jag på kurs med mammma och Joakim :) Sedan så träffa jag daniella som nu är här :D The reason for i'm being happy! :) Vi va ut en sväng, vi hade tänk gå på det där grejset som var i badhuset, men daniella orkade inte, så de blev inte av :/ Men man ska inte gråta över spild mjölk you know :D Vi har nog haft ganska roligt här hemma :) Nyss så kollade vi på den ganska äcklig film "caged" hette den.. Inte en toppfilm dock :/ Jaa. Vad mer ska jag säga? Jo justja, vi va och käka pizza oxå på vega :) hehe xP Imorgon då? ja ni.. har inte en anning, eller jo fresten, vi ska ner till stan en sväng :) Och om vi har tur finns det kanske någon som vill va med oss hehe xP Vi får väl se! Va väl de! Bye Bye!
 
P.s kanske blir lite tokiga bilder sen hihi xP Får se, kanske kan skicka in ett inlägg från daniellas mobil med lite tokiga bilder på oss tokiga människor! Who knows? ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0