Klantigt värre!!

Home sweet home! :) Skönt att jag slutade tidigare idag, hade ingen socilogi! :) Men nu har jag lyckast gjort samma duma sak igen.. Självklart så har jag tappat mitt bankomat kort... hann kolla på bussen innan den skulle vidare till fagersta, men där låg den inte, och minns jag rätt så har den läggat i min jackficka hela tiden.. fram tills idag.. Varför kan jag inte låta minakort ligga kvar i plånboken för? :/ Så nu måste jag ju beställa nytt kort igen.. eller kanske inte.. men om jag behöver pengar, så kan jag bara gå in på banken och föra över pengar till mammas konto, så kan hon ge mig det i handen. Ska ändå öppna upp ett nytt konto, fast inte samma denna gång. Utan jag ska bli "nyckelkund" hos swedbank. Så då får jag bara föra över pengarna till det kontot. Och mitt id har nu kommit till swedbank, så kan hämta ut det imorgon. :D En annan bra sak, nu har jag sett skolfotona! :P Och skolkatalogen är redan beställd, så hoppas den kommer snart :D Men ja, vad ska man hitta på nu då? Får väl se. någon bra film kanske! :P NI får ha de bra! Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0