Knasiga men helt underbara vänner!!

Kollar på film lite senare! :p sitter och kollar på lite foton som jag har på min fb :P Såklart man hittar lite roliga foton, och eftersom de ändå ligger ute på fb, så tror jag nog det inte har någon betydelse om jag lägger ut dem här..hihi ;)
De är ju självklart på min helt underbara vänner! :P
 
Emma och sofia, detta var stockholmsresan först året! :P då edssa två snodde min platta och överbelasta
den med bilder på sig själva!! xD
Även detta från stockholm! :P Sofia och louise! :P
Jag och Rashmi. :) gammalt foto! :P men fyfan va kul vi hade den gången :P
Sandra och jag! Måste vara det finaste kortet som finns på oss två, älskar detta kort!
Kan ju säga det, finns ingen som kan vara så störda tillsammans som daniella och mig! :P
Amanda (min jättesöta lillasyster) daniella, jag och sandra :P
 
 
 
Ja, några av mina tjejor! :P Älskar er, och även alla andra som jag inte tagit upp här! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0