Min helg

Hej! Lite sent inlägg, men skit samma. Har varit dålig uppdatering denna helg, sorry. I fredags så var jag med sandra efter skolan, vi käkade pizza och efter det så va vi upp till öb. Sedan var vi till stan igen och va med tobbe i någon timme och under tiden så träffa vi mirre, elin och några till :) Det var fredagen de, hade jättekul! :P I lördags så åkte jag och min syster ut till våran farfar och käka kräftor och sov kvar där en natt.  Sen så hemfärd, och så blev det lite fika här hemma hos pappa. Ja, det va den helgen, hur har eran helg varit? Asså shit vad veckorna sticker iväg nu! Och två veckor kommer daniella hit! LÄNGTAR!! Amanda berätta om att hon och daniella skulle till borlänge, och då kom jag på att det är ju perfekt, om 1 1/2 vecka får jag pengar, så då skulle man fan följa med dit och shoppa! :P Tänkte att då kan jag fråga sandra om hon vill hänga på oxå, så då blir de, jag amanda, daniella och sandra :) KUL! :D 
Kanske blir att köpa ny mobil snart oxå, men är så kluven :/  Vill ha en riktigt bra mobil, och den som är nummer 1 är ju "htc one x" men om jag ska ha den så lär jag ta ett abonemang.. Jag har ju snackat så mycket om det, men tvekar ändå, långsikitigt är de ju inte lönt, och det är ju en bindningstid på 24 månader.. Tänk så går den sönder eller vad som helst! Vet inte alls hur jag ska göra. Får fundera på de! det finns ju både för -och nackdelar med abonemang. 
Nu ska jag sova! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0