Ny mobil påväg!! :'D

Hello :D För jävla glad just nu!! Har äntligen beställt mobil! Så den kommer inom 1 till 3 dagar!
Vad har alla gjort idag då? Själv så har vi vart hela dagen på stan. kollat inne på plus, massa affärer helt enkelt!
Imorgon ska åker amanda och daniella till daniellas farfar och jag ska va med sandra :) Vi prata och löste lite saker kan man väl säga, så skönt nu :) Har kännts som det vart lite spänt mella oss.. men nu är de som vanligt igen.
Ja, de va de! Och än en gång, i'm to happy och längtar tills min "htc one x" kommer !! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0