Time for bed!

godkväll! Sova snart då! Som vanligt har jag inte gjort någon nytta alls.
Slutade skolan vid 4, va och handla, och sen så träffa jag jessie, som för övrigt
skulle åka samma buss! :)) Faktiskt alltid lika kul att träffa henne! :)
Jessie påpeka att jag va dålig på att blogga (haha, vilket jag är.. oftast) och
hon verkade tycka att jag skulle skriva att jag träffat henne, hah xP
Så nu du jessie! GJORT! hehe xP Nä tänkte väl läsa lite nu innan jag ska
sova :P Just nu läser jag twilight (på engelska) :P ska egentligen börja
läsa en klassiker där jag valt djungelboken, men den tänker jag nog
inte börja med försen efter höst lovet! Sov gott och dröm sött! Bye Bye! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0