Tråkigt värre :/

Hejhej, har inte bloggat på ett par dagar, har bara inte haft ork till de.
Är iaf hemma hos pappa i norberg, senare blir det antgligen att dra till avesta
igen. Vet inte riktigt vad jag vill, blir tråkigt hemma hos mamma när det inte 
finns någon som vill va med en :/ Men här har jag iaf internet och kan kolla på film
och massa sånt, så är lite kluven :(
 
Men till vad detta inlägg i huvudsak hadlar som.. min mobil..
som jag har råkat "bada" så  den är helt körd.. Just nu har jag en sketen
gamal sony ericsson.. *suck* Men år väl se om jag beställer ny mobil
nästa vecka.. Vill inte ha den som jag har nu! 
 
Näfan, ska väl se om det finns nå att käka!
Ha de bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0