Trött tjej här...

 
Godmorgon! Lagomt trött tjej här som inte orkar göra ett skit just nu.
Har varit vaken några timmar men har endast kollat på film :P
Borde plugga.. vilket jag har sagt att jag ska göra hela helgen men
det har ju inte blivit så mycket av det inte.. Nej usch för skolan just nu!
Tänker fortsätta se på film och kanske dra hem till mamma senare
bye bye!
 
 
 
 
 
Och till sist vill jag lägga upp en bild speciellt till mina bästa vän daniella, så hoppas hon läser detta :P
Här får du något jag hitta på toaletten imorse ;;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0