TRÖTT!!

Godmorgon! Känns som man kunnat gått upp lite senare.. Har vart över till konsum och tagit ut pengar.
Bussen går inte försen 07:48.. Och mitt underhållstöd har inte kommit ännu.. segt! Bara studiebidraget som
gått in.. Måste be pappa ringa mig senare, så han kan kolla om jag fått nå post.. t.ex en avi!! ;) Och om mobilen
kommit idag, kanske jag kan dra hem till norberg idag, beror lite på hur sent jag kommer hem, så vi får väl se :)
Nä, inte så mycket mer nu. Ni får ha de så bra! Puss o kram Rebecca.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0