Tv-serien Alcatraz

Ni har alla säkert sett filmen alcatraz, en gymt bra film! och medans jag kolla efter någon bra serie att se, så hitta jag denna. Men om jag minns rätt, så har jag sett en reklam om den, men blev lite förvånad, så kolla vad det var för serie. Har sett två avsnitt nu, och kan ju säga att den verkar vara grymt bra! Så bra att man bara vill se avsnitt efter avsnitt. Och när jag är inne på de här med tv-serier, så kom jag och tänka på att jag vill se prison break :) Grymt bra serie, som jag måste se igen! Fast det är lite jobbigt att se på flera serier samtidigt, så kanske ska se klart på denna först, eller vad säger ni? :P NU tänker jag kolla på det tredje avsnittet, ha de bra! Bye Bye!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0