18 år!

 
Godmorgon! 
¨Trött men glad tjej här, nu vaknar jag inte upp som
17åring utan 18åring istället! Härligt! :P
Skönt med en kort dag och dessutom sovmorgon, 
och dessutom på ens födelsedag :D.
Börjar kl 10:25 och slutar kl 2 :)
 
Men funderar även på om jag ska ta bussen om går 10 i 9
för att fixa klart det sista på mitt arbete till redovisningen
på samhällskunskapen idag! Haha vettefan om jag orkar!
Man vill ju egentligen bara lägga sig och sova en timme til hah!
 
här hemma har det varit firande hela helgen, lördag kom farfar
och då fick jag även mina presenter av pappa och Elmira. 
Av farfar fick jag 250kr och av pappa och Elmira fick jag en
jättesnygg klänning och väska.
Igår så kom farmor, och då fick jag lite hårsray, parfym, ja lite sånt.
 
Här kommer det lite bilder! Och ha en bra fortsatt dag! :)                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0