Älskar: cola! Hatar: engelska!

 
Godkväll på er!
Igår så kände jag ju mig så duktig som blogga lagomt mycket :P
Dock så blev de ju inte så idag :/ Min dag har iaf vart okej,
jobbigt bara med flytt och dessutom när man går i skolan oxå.
Och med en mamma med en bryten handled, så går det ju inte så fort.
Men vi kämpar på, klart vi måste hjälpa mamma nu när hon bara har en hand. 
På måndag kväll sker det sista! Sen bor vi hemma igen! :)
är ju uppväxt där ju :P
 
tillbaka till vad jag gjort idag, självklart var jag till mamma efter skolan,
fixa och donna där hemma, åkte sedan med joakim och stefan hem til pappa.
Hade jobbig engelska att göra, och är INTE ENS klar! Slipper sista lektionen som
är just engelska om jag gör det! har lunchen imorgon på mig oxå, sen efter spanskan,
långt jävla hål innnan den där engelskan som jag inte orkar gå på.
För det är faktiskt skönt att komma hem till kvart över 1! :P
 
Nepp, nu ska jag se vad jag ska hitta!
Tror inte jag orkar mer engelska, men kanske något bra program man kan se!
Natti Natti!
 
 
Jag och min allra bästa vän! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0