Äntligen helg!! :)

 
Hejhej! :)
Känns som om jag väntat här i evigheter på sandra...
hah! Det väntar en rolig helg framför oss! :)
Idag ska vi sova hos min syster :) (man kan nog inte ha en bättre syster är!)
För imorgon är det av mot borlänge, det ska adas i aqua nova :D
 
Och jag har ju turen att ha en så jättebra mamma, så jag fick 200kr först,
sen fick jag 50kr extra för att jag ska till borlänge imorgon.
Så det finns ingen bättre mamma, hon ställer alltid upp!
 
Nu ska jag dra iväg oh köpa ett lås.
skriver mer senare!
 
Byebye! // Rebecca
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0