då har man klippt sig :P

 
hejhej! 
 
Hemma sen ca två timmar sen :)
åkte med pappa hem vid 8 :P 
 
och håret är klippt! :)
så blir kul att visa upp ur de blev,
men blir nog ingen skola imorgon för min del,
ska till tandläkaren, och efter som jag har en sådan
tandläkarskräck så får jag lugnande.. så kan nog
vara ganska borta sen,  hah..
  
har tid kl 11 men ska var där en timme innan, alltså kl 10..
så missar första lektionen, sen har jag hål tills kl halv 1,
vet ju inte hur långt det tar hos tandläkarn, men det
är ett hål jag ska laga.. missar antagligen historian oxå..
 
sen en leektion kvar, sociologi,  inte så värt att åka
till skolan för en lektion, men vi får se hur de blir, den 
lektionen börjar iaf, 13:50.
 
NU ska jag ta en dusch sen sova! 
godnatt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0