Dödstrött............

 
 
Tjo! :) 
 
Fan vad dålig jag är på det här med att blogga...
haha.. bloggar ju fan aldrig..  Men ska försöka bli bättre..
kl är snart halv 2.. ganska trött.. har typ suttit och pluggat matte i mer än en timme hah
ni måste tycka att jag är helt jävla galen?? xD
Anledningen till att jag helt random kan sätta mig ner och plugga matte,
är för att jag helt enkelt tycker det är kul, mitt favorirämne! :P
Men säriöst, tycker det verkar som typ alla hatar ämnet... i don´t understan why..
 
men till annat ämne, i-val, jag läser nämligen webbutveckling :P
Faktiskt ganska kul, just nu så lär vi oss hur man bygger upp
sin egna hemsida :) Och det bästa, de kunskaper jag får,
kan jag använda för att förbättraa min blogg här, alltså designen :) 
bra va? :D de va de :P
 
En sak till innan jag säger godnatt, på måndag är de exakt två veckor kvar tills 
jag fyller år!! :D 18! :D Och det jag ser mest framåt är ju att jag ska beställa
en helt underbar mobil! :D  JA... Godnatt alla underbara läsare!! :D
 
 

 
 
ps. tänkte bara tipsa om en riktigt bra blogg, tillhör min bästa vän daniella och tre av hennes
kompisar, ni borde besöka den! ;) www.dhmm.blogg.se 
 
Pussar och kramar! // Rebecca 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0