En rolig lördag :)

 
Nämen tjena!
Nu är jag äntligen hemma hos pappa..
har vart en lång lördag, men det har varit jätteskoj,
särskilt när jag faila så hemkt...
 
Ska berätta;
kanske ska börja med att säga att jag och sandra var till Aqua Nova i  borlänge.
Och där var de tre killar som stirra ut oss ganska mycket (kändes det som).
i alla fall, när vi skulle åka forsen så var de där, och när jag åkte hamna jag under 
vattnet och åkte rakt in i dem.. och sen skulle jag ställa mig upp, men då ramlar
jag igen!! Asså PINSAMT (!!!) Alltså, måste ha varit dagens bästa!!
 
Men vi hade väldigt roligt iaf. 
på bussen hem så sov jag nästan hela vägen,
helt utmattad! Väl hemma, så drog jag först till mamma
och käka och kolla på film med mina syskon och jörgen (min lillasysters pappa).
Sen låna jag en av mina andra systrars cykel, och cykla hit.
 
Det har varit min lördag de.
Skriver mer imorgon, godnatt!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0