Foto til id-kort

 
Godmorgon!
Fattar inte riktigt vad jag gör uppe nu,
men var tvungen att åka till mamma för att
få pengar eftersom mitt bankomatkort lånade jagut till
felicia, och hon har hunnit dragit till skolan.
Själv så börjar man ju inte försen 20 över 10 :)
 
Men innan jag ska till skolan ska jag fixa
kort till mit id-kort. 4st kort för 200kr. 
 
I fagersta var de billigare men han som skulle
fotografera hade inte tid försen på fredag,
så det fick vli avesta istället :)
 
Sen på torsdag så lär jag in på banken med
pappa så att vi kan fixa id-kortet.
Får grattis via det ugdomserbjudande jag har,
och jag måste fixa det innan jag fyller 18,
vilket jag gör redan på måndag :P
 
De va väl de!
Ha de bäst alla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0