Life is hard!

 
smsar med daniella :)
Kan inte beskriva hur mycket jag saknar henne!
och fick ett så fint sms av henne när jag fyllde! Tack hjärtat! <3
Det enda jaag vill göra just nu, är fan att åka ner till gbg!
och stanna kvar där förevigt! hah nejdå! Men ah, ni fattar!
Hon kommer iaf hit på höstlovet :D 
Och i november blir det att åka ner till gbg,
amanda följer nog oxå med den här gången :P
Men fuck! :( vill inte vänta till november! 
vill åka dit nu, på direkten, just nu på sekunden!
Saknar dig underbara vän!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0