långt uppehåll..

Hej, har haft ett längre uppehåll nu på bloggen, har inte haft ork alls att skriva under lovet. det har iaf vart bästa lovet på länge. tråkigt att det är över nu. sitter i skolan och orkar absolut inget ändå så slutar jag tidigt. imorgon ska jag till tandläkarn.. kul.. eller inte. Vad händer denna vecka då? kanske va med nå kompisar, vi får väl se. måste även börja plugga inför prov och ta igen gamalt som ligger på hög och väntas på att göras o lämnas in! skulle fan behöva ha en veckas lov till.. sjukt jävla skoltrött men de är väl bara att kämpa på antar jag väl!

bjuder på tre bilder som slut på detta inlägg så skriver jag kanske mer senare om jag orkar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0