pizza o stan med Sandra

hejhej! måndag idag och idag så käka jag pizza med Sandra på lunchen och va även o kolla o testa en massa kläder på hm ^^ haft riktigt kul faktiskt, jag o sandra hitta massa snyggt. så nästa vecka tänker hon och jag ta en shoppingdag, frågan är ju hur mycket jag ska lägga på kläder hm.. haha xD har liksom 2300kr i månaden, så tycker gott o väl att jag kan lägga en tusenlapp på kläder. vill köpa jeans (om de finns kvar som jag vill ha) sen en jätteskönt munktröja, men de fanns bara två av dem så vi får väl se om den finna kvar. och några linnen! hehe, känner mig som en riktig shoppaholic.. tack för en mycket trevlig dag Sandra! <3










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0