bloggtorka

Hej! Det var ett bra tag sen man blogga sist.. och Sandra påpeka de alldelse nyss. Jag har lov just nu och har inte haft nåt vettigt att skriva om och då tappade jag lusten oxå.. när de är skola så händer de faktiskt mycket mera. har knappt vart med någon förutom idag då jag var till stan och va med Sandra och Julia.

vi va och kolla runt lite på, Hm, veramoda och Lindex. hitta dock inte vad jag leta efter! ville ha nåt nytt till festen något snyggt linne som skulle kunna passa till min svarta kjol. hade ingen vidare tur.

på torsdag så komma jag va med Sandra och på fredag så ska vi på fest och söndag blir det kryssning. så en fartfyld helg väntar iaf!

får väl sluta detta inlägg med lite bilder som inte alls har med själva inlägget att göra!













Kommentarer
Emelie

Vilka ska du på kryssning med? :)

Svar: Pappa, elmira och de andra skitungarna haha :)
Rebecca

2013-02-26 @ 22:10:58
URL: http://taas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0