Dag 10 - Djuren här hemma

Ja, nu har vi kommit till den sista dagen i 10-dagars listan. Och lite komiskt,
sandra skrev och undra vad jag skulle skriva på denna dag eftersom vi inte 
hade nå djur då. Men sen söndags har vi en katt och han är jättegullig. och
jag träffa honom först idag och han är väldigt blyg så jag har inte hålli han eller¨så
förutom att klappa honom när jag gav han mat. Och som ni då säkert fattar så har
det inte blivit nån bild på han men lovar att fort jag får chansen ska jag ta en bild
och lägga ut!
 
Nu när denna lista är slut så tänkte jag köra en ny lista. Finns en sida där de finns 
massor av olika listor så får se om de blir en ny 10-dagars lista eller någon lista med 
fler dagar! Ska iaf kolla lite. "klicka här föratt komma till sidan med olika listor"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0