dag 2 - min favoritårstid

ja. nu är vi äntligen hemma! och till dag 2 på min 10-dagars lista. jag skulle nog inte säga att jag gillar någon årstid mer än någon annan. de flesta gillar ju sommaren mest men jag gillar vintern lika mycket och då menar jag inte när det är sån jävla slask utan sånhär riktig fin vinter. precis som på sommaren då man älskar att bada och sola så gillar jag vintern då man kan åka slalom :) så om jag ska välja en favorit så väljer jag både sommaren och vintern. eftersom de är vinter nu så blir de lite vinterbilder oxå.













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0