Dag 3 - något/någon jag saknar

satt ganska länge och fundera på någon som jag verkligen saknar och sen kom jag på vem. och det är en kompis från högstadiet, Alexandra. Lärde känna henne då jag gick i 8:an och vi blev jättebra kompisar men som de flesta blir över blev vi osams. vi löste de sen men vi gled isär kan man väl säga. vi är kompisar nu men ses sällan och pratar inte så jätteofta. Men ja, du vet att jag fortfarande älskar dig och saknar dig och tiden då vi umgicks och va jättebra kompisar, och mina armar står alltid öppna för dig vännen och de vet du! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0