Dag 7 - en tv-serie jag älskar

Men gud! Det finns så många tv-serier som jag älskar! Måste jag välja en? Nja,
jag tror jag listar de tre bästa serierna jag älskar! ^^
 
Och innan jag skriver ner från serierna från 1 till 3, så måste jag säga det att
när jag numrerar dessa, så utgår jag från vilka jag tittar MEST PÅ JUST NU eftersom
det går lite i perioder på vad jag kollar på. det kan va allt från house, prison break
till vampire diaries och true blood.
 
Första plats: Just nu så finns det en serie som jag verkligen ser mest på och jag
är inne på den femte säsongen och serien är true blood.
 
 
Andra plats: Kan ju säga att de va lite svårare att komma på resten av serierna eftersom jag verkligen
nästan bara kollar på true blood just nu men tillslut så kom jag fram till att vampire diaries tar andra
platsen!
 
 
Tredje plats: Lite svårare här oxå, kan ju säga att vampire diaries kom på andra plats eftersom jag har
följt det som en besatt.. som ni säkert förstår så älskar jag genren fantasy! Men vad hamnar på
tredje plats då? Okej, inga vampyrer nu iaf.. ganska svårt men det måste nog bli prison break. det stod
mellan house och prison break, men det som avgjorde var det att jag älskar långa serier och då
är ju avsnitten sammanhängande vilket det inte är i house.
 


Kommentarer
Jonna

True blood och The vampire diaries e också mina favoriter :D Älskar dem! Sen tittar jag på Pretty little liars också, super bra serie! :)

Svar: hehe ja hur kan man inte älska dem :D
Rebecca

2013-02-17 @ 16:17:27
URL: http://manicat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0