Dag 8 - Ett ämne jag är dålig på

Ja ni.. skulle väl inte säga att jag är "dålig" i något ämne, jag menar,
jag klarar min kurser bra om man räknar på idrotten och naturkunskapen
från ettan då jag fick "F" dessa men inte för att jag var dålig i dem utan
för att jag var slarvig och inte lämnade in allt. Så det är lite svårt att komma
på ett ämne som jag är dålig på.. men jag måste väl nämna ett ämne då..
okej, det får bli "socialt entreprönörkunskap" och det är så tråkigt! de 
är de ämne jag gillar minst! Men är ju inte direkt dålig.. om man säger så.


Kommentarer
Agnes

socialt entreprönörkunskap låter väldigt svårt ju!

Gå gärna in och kolla på min klänning som jag har sytt! :)

Svar: alltså, det är ju inte så jättesvårt, det handlar väldigt mycket om ledarskap och sånt :P
Rebecca

2013-02-17 @ 12:36:38
URL: http://beyondthehorizons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0