dagens inköp: skinjacka!

tjena! sitter just nu på bussen påväg hem till Norberg! och innan hade jag lite smått otur, jag tänkte nämligen köpa lite gott av de 30kr jag har kvar. men jag glömde laddaren och var tvungen att gå av. vad jag inte tänkte på var att jag bara kunnat bett mina syskon ta med den när de ska åka med pappa. det är lätt att vara efterklok!

men aja, nu vill jag visa bilderna på nya jackan, älskar den! först så köpte jag storleken 34, men senare kom jag underfund med att de va lite trång och vill ha en större storlek, så de blev storlek 40. kanske låter stort men inte när de gäller skinjacka. här kommer lite bilder.






p.s jag köpte den för 269 och den kostar egentligen 400kr ;)


Kommentarer
Amanda

ja här står man i mitt rum allt ser jag ..!

2013-02-27 @ 14:39:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0