Ett litet tips!

Tänkte ge ett litet tips på få fler besökare och om inte annat så vet ni detta redan
men i alla fall, det kan va smart att rikta in sin blogg mot något, kan va ett intresse,
hobby etc. Jag skriver ju för det mesta om min vardag vilket innebär, skola, kompisar
fester mm. Men nu har jag lagt in en ny kategori (mode) där jag ibland lägger in sådant
som jag tycker är snyggt. Så samtidgt som jag skriver om allmäna saker så skriver 
jag om mode eller ja lägger in sådant som jag tycker är snyggt.. Sen om de är mode 
just nu eller inte gör mig inget men de är en passande rubrik som kan få en viss typ
av besökare intresserade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0